29 sie 2017

Moja Recenzja Olejku Pod prysznic DOVE







Po ciężkim dniu, zwłaszcza teraz po wakacjach kiedy nadal w głowie nam krążą wspomniania z cudownych wakacji nad morzem , uwielbiam sięgać po Olejek pod prysznic firmy Dove. 
Odkryłam go całkiem nie dawno. 
Nie dość ,że urzekł mnie  niesamowitym zapachem jak również cudownym opakowaniem. 
Jest bardzo elegancki z wyglądu .
Idealnie zdobi nam również półkę w łazience. 

💙Nawilżaj suchą skórę
💙Oczyszcza i nawilża suchą skórę
💙Codzienne stosowanie tego olejku sprawia , że skóra na 💙prawdę robi się nawilżona i gładka 
💙Odżywcza pielęgnacja z Marokańskim  Olejkiem Arganowym  


💙Wystarczy odrobina by cieszyć się cudownym zapachem na ciele olejku. 
💙Olejek jak dla mnie istny strzał w 10 . 
💙Ja jestem zachwycona i mogę z czystym sumieniem Wam go polecić. 

POST NIE JEST SPONSOROWANY. 
PRODUKTU NIE DOSTAŁAM-KUPIŁAM ZA WŁASNE PIENIĄDZE.

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF