18 maj 2017

Czym przygotowuję swoje smoothie?




Czym przygotowujesz swoje Smoothie? Często właśnie to pytanie zadajecie:) Odpowiedź jest  prosta :) 
Moim ostatnim nabytkiem jest właśnie to cudo. 
Zawsze robiłam koktajle za pomocą blendera zarówno ręcznego jak tego z kubkowego. 

Od kilku dni używam SMOOTHIE Maker z firmy Silver Crest . 
  • Kupiłam go w Lidlu tu w Uk za ok 16 f , posiada 3 letnią gwarancję. 
  • Moc tego urządzenia wynosi 250 W 
  • Posiada 3 kubki mniejszy 300 ml i większy 600 ml ( oba posiadają plastikową przykrywkę , dzięki której można zabrać nasze Smoothie do pracy , szkoły czy na spacer. 
  • Urządzenie posiada 2 tryby szybkości . 
  • Na spodzie urządzenia mamy silikonowe przyssawki , dzięki czemu nasz Maker nie rusza się na boki
  • Bardzo łatwo się myje
  • W Środku jest instrukcja wraz z przykładowymi przepisami na smoothie 

TO NIE JEST POST SPONSOROWANY :) 
URZĄDZENIE KUPIŁAM ZA WŁASNE PIENIĄDZE 

Ja jestem bardzo zadowolona , jak dla mnie na szybki smoothie na śniadanie czy przed treningiem jest wystarczający. 
Polecam :)  
 A teraz zabieramy się za koktajle:) 

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF