18 gru 2016

WSP SPOŁEM KIELCE- PRODUKTY Z TRADYCJĄ


Witam Was Kochani. Już tylko 6 dni dzieli Nas od Świąt. Te ostatni dni większość Nas spędzi na gotowaniu, pieczeniu i sprzątaniu. Dziś i przez kolejne dni pragnę Wam przedstawić cudowne produkty WSP "Społem" Kielce. Jak już wiecie jestem rodowitą Kielczanką i od dziecka Majonez Kielecki Społem towarzyszył mi w moim domu. Również teraz gdy jestem żoną i mieszkam w Anglii , produkt ten jest dla mnie nie zastąpiony w kuchni. Jak dla mnie smak tych produktów nie równa się z innymi. 
Zapraszam do odwiedzenia również strony internetowej www.wspspolem.com.pl  gdzie możecie się dowiedzieć więcej o produktach Społem Kielce. 


 PRODUKTY :

KETCHUP KIELECKI SPOŁEM



Gęste sosy pomidorowe z dodatkiem aromatycznych,  przypraw to kolejna z pysznych propozycji w ofercie WSP „Społem”. Podobnie jak majonezy, musztardy i sosy, również  ketchupy wykonane są najwyższej jakości produktów. Niepowtarzalny smak, imponująca zawartość soczystych pomidorów oraz brak substancji konserwujących.


 SOS KIELECKI CZOSNKOWY





Sosy Kieleckie to nowatorska linia wyśmienitych dodatków do potraw. Wytwarzane z najwyższej jakości przypraw, ziół i warzyw z całego świata, cechują się wspaniałym smakiem i aromatem. Dzięki nim potrawy nabierają zupełnie nowego charakteru. Sosy Kieleckie dostępne są w sześciu wyrazistych smakach.
 Niezastąpiony do wędlin, dań z grilla, pieczonych ziemniaków, kanapek i sałatek

 MAJONEZ KIELECKI SPOŁEM


 Majonez Kielecki Społem - idealny do  kanapek, jajek. Wygodne i poręczne opakowanie. 




Majonez Kielecki to kultowa marka majonezu i najważniejszy produkt WSP „Społem”, dostępny na rynku  od 1959 roku. Idealny smak, kremowa konsystencja i najwyższej jakości składniki. Majonez Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem rodzimych i zagranicznych konsumentów oraz ekspertów kulinarnych. Obecnie drugi najchętniej kupowany majonez w naszym kraju. 


 MUSZTARDA KIELECKA SPOŁEM





Musztarda to jeden z najważniejszych specjałów WSP „Społem”, produkowany od 1932 roku. Musztardy Kieleckie słyną z charakterystycznego, głębokiego smaku, niepowtarzalnego aromatu i kremowej konsystencji, czym zdobywają serca smakoszy. 

Powstają  z połączenia składników najwyższej jakości tj.: kilku odmian gorczycy, aromatycznych przypraw, pachnących ziół oraz octu, wytwarzanego w drewnianych kadziach zgodnie z dawnymi recepturami. Obecnie w ofercie znajduje się aż 8 wariantów smakowych musztardy, wielokrotnie nagradzanych przez ekspertów i konsumentów.

Uniwersalny i pyszny dodatek do wielu potraw. 


 LUKSUSOWY CHRZAN SPOŁEM 





Chrzan Luksusowy to jeden z najnowszych produktów w ofercie WSP „Społem”.  Idealna propozycja dla osób lubiących tradycyjne, wyraziste dodatki kulinarne a równocześnie poszukujących najwyższej jakości. Jego wyróżnikiem jest ostry smak i aromat uzyskany dzięki bardzo wysokiej zawartości świeżego korzenia chrzanu w składzie, bo aż 70%. Idealny do mięs, sosów, zup czy przystawek

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF