30 kwi 2016

Yorkshire pudding z pieczarkami


Z racji tego,że jestem w Angli postanowiłam popróbować typowo Angielskich Dań. Dziś przedsawie Wam Yorkshire pudding. Ja kupiłam mrożone i nafaszerowałam je pieczarkami,cebulką czerwoną oraz świeżym szpinakiem. Puddingi te sa bardzo popularne,używa się je zamiast ziemniaków do obiadu,do mięs.Można je podawać w formi s słonej ale również słodkiej. Same puddingi faszeruje się mrożone i piecze do 4 min w piekarniku 180,stopni. Smacznego.                                                                                                        SKŁADNIKI:


1 Opakowanie Mrożonych Yorkshire puddimg ok 12 sztuk 
20 dag pieczarek
1 cebula czerwona 
150 gram szpinaka świeżego 
 10 dag sera żółtego 
1 ząbek czosnku 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA :

Pieczarki kroję drobno. 
Cebulę również kroję drobno wraz z czosnkiem. 
Na rozgrzanym oleju smażę cebulę wraz z czosnkiem. 
Dodaję pieczarki i smażę na złoty kolor. 
 Dodaję szpinak. Mieszam i odstawiam z palnika.
Puddingi faszeruję i posypuję serem żółtym.
Wkładam do piekarnika na 10 min w 160 stopniach aż ser się ładnie rozleje. 
Podaję gorące ale równie pysznie smakują chłodne. 








Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF