2 lut 2016

Zdrowy Lunch Box dla Męża

Od jakiegoś czasu staram się wraz z mężem zdrowo odżywiać. W wolnej chwili zazwyczaj wieczorem przed pracą szykuje posiłki do pracy. Mąż ma 3 przerwy w pracy więc bez problemu znajdzie czas na skonsumowanie tego co mu przygotowałam. Ja mam gorzej bo mam tylko 1 przerwę więc trudno tu zachować racjonalne spożywanie posiłków co 2.4-3 godz. Dziś przedstawie pierwszą propozycję dania do pracy:) Mąż był zachwycony :) Więc mam nadzieję,że i Waszym Mężczyzną przypadnie do gustu :) Powodzenia i SMACZNEGO :)




SKŁADNIKI:
  •  1/2 Świeżego Brokuła 
  • 1 Filet z Kurczaka 
  • Rukola 
  • Mix Sałat z Marchewką i Kapustą
SOS:
  • 2 Łyżki koncentratu pomidorowego 
  • 3 Łyżki Jogurtu Naturalnego 0 %
  • sól i pieprz ( ja daję sól Himalajską) 
 
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Filet z kurczaka gotuję . Studzę a następnie kroję w paski. 
Brokuł zagotowuję ale żeby nie był za miękki.  
Mix sałat oraz Rukolę dodaję do całości. 
Mieszam. 
Dodaję sos. 

Można sos podać w osobnym pojemniczku oczywiście jak się posiada taki box. Ja puki co nie miałam takie i wymieszałam sos z pozostałymi składnikami. 
SMACZNEGO  






3 komentarze:

akcesoria cukiernicze pisze...

Wygląda jak kupione :) Bardzo fajny przepis.

patkauk87 pisze...

Dziękuję :P w takim przez siebie zrobionym chociaż wiemy co jemy :)

Kinga pisze...

Smacznie :)!

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF