2 lis 2015

Małe Zakupy w Chińskim Markecie w UK

W ramach niedzielnej wycieczki wraz z mężem pojechaliśmy do Chińskiego Marketu, który mieści się w Newcastle. Kupiliśmy dwie drożdżówki i sok. Sklep ten był bardzo dobrze zaopatrzony, większość produktów nie znałam. Coś znakomitego, raj dla każdego kucharza również amatora :)

BUŁKA DROŻDŻOWA Z WODOROSTEM, SZYNKĄ ORAZ SEREM 

 Bardzo intensywny smak dzięki wodorostom daje posmak ryby. Bułka była bardzo słodka co mi osobiście nie pasowało. Mojemu Łukaszowi bardzo smakuje taki rodzaj drożdżówki.

DROŻDŻÓWKA ZE SZCZYPIORKIEM ORAZ SEZAMEM

 Bułka bardzo aromatyczna dzięki szczypiorkowi oraz sezamowi.  Bułka również była bardzo słodka. Co również mi nie odpowiadało. Nie zjadłam jej zaledwie ugryzłam.. Nie mogłam się przełamać. Smaki te nie są smakami w moim guście.

SOK Z MANGO ORAZ ZIARNAMI BAZYLI


 Byłam bardzo ciekawa smaku połączenia Mango z Ziarnami Bazyli.Natomiast byłam bardzo zawiedziona. Sok był bardzo słodki. Sok z dodatkiem bardzo dużej ilości cukru. Bazylia a dokładnie te ziarna nie są wyczuwalne.

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF