27 wrz 2015

Pyszny Wrap Czosnkowy

Bardzo często robię zdrowe Wrapy. Uwielbiam mieszać składniki i sosy. Dziś na rynku można spotkać wiele różnych smaków Tortilli ja dziś użyłam czosnkowej. 

Pyszny Wrap Czosnkowy 
 Składniki:
  • 1 Filet z Kurczaka
  • 6 Tortilli-ja użyłam czosnkowych
  • 1 Cebulę Białą
  • 1 Pomidor
  • Szpinak Surowy 
  • Kilka liści sałaty Lodowej
  • Rukola
  • Sos ja użyłam słodko-kwaśny 

Sposób Przygotowania:
1.Kurczaka przygotowuję według przepisu ---Chrupiący Kurczak
2. Tortillę kładę na talerz

 
2. Na Czosnkową Tortillę kładę drobno pokrojoną cebulę.
 
3. Następnie kładę plastry pomidora. 
4. Dodaję Rukolę
 5. Dodaję Szpinak
 6. Dodaję sałatę lodową.
7. Dodaję Kurczaka.  
8. Całość polewam sosem. Ja dałam słodko kwaśny.  


ZAWIJANIE TORTILLI
1.

2.

3


4. Z drugiej strony również składamy tak samo. 
5.



Ucz się i ucztuj!

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF