1 lis 2016

GULASZ PO CHIŃSKU


SKŁADNIKI:
  • 400 g mięsa wołowego ja dałam gulaszowe
  • 200 g chińskiej mieszanki warzywnej
  • 3 szalotki
  • 2-3 łyżki mąki 
  • olej do smażenia
  • 2-3 łyżki masła do smażenia warzyw
  • przyprawy:sól,pieprz,chilli,bazylia,pietruszka suszona
  • 400 ml przecieru pomidorowego
PRZYGOTOWANIE:

 Mięso wołowe myję, kroję w kostkę i obtaczam w mące. Na rozgrzaną patelnię wylewam olej. Następnie dodaję mięso. Smażę na rumiano, dodaję przyprawy po upływie ok 2 min dodaję szklankę wody.

Duszę ok 20-30 min.  Dodaję mieszankę warzyw chińską. Szalotkę kroję w drobną kostkę.

Mięso z patelni przekładam do garnka. Na tej samej patelni roztapiam masło następnie dodaję cebulę oraz warzywa. Smażę ok 5 min. Następnie całość przekładam do dużego garnka. Dolewam ok 1 szklanki wody. Duszę całość na małym ogniu aż mięso będzie miękkawe.

Dodaję przecier pomidorowy i doprawiam w razie potrzeby. Podaję z ryżem,kaszą lub tradycyjnie do chleba. Smacznego.  

2 komentarze:

samanta pisze...

Idealny na jesienny i zimowy obiad. Na pewno zrobie mojej rodzinie :))

gotujemymy pisze...

Pyszne ja robiłam coś podobnego ale nie na warzywach chińskich dlatego i ja tą wersję muszę zrobić.

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF